3/03/2013

Aamu vyöryy yllemme kuin panssarivaunu

IMG_1581 IMG_1619 IMG_1592
> Hyvä sunnuntai ja hyvä viikko. Tiistaina oltiin Hannankans joraamassa The Killersin tahtiin, ja torstaina Minta tuli mun kans Samulin konserttiin. Perjantaina nautiskelin Yonaa, Jukka Perkoa ja UMOa niiden yhteiskonsertissa.

Paskat vaikeille soittimien nimille, Mesin sanoin: Mä niin rakastan sitä jazz-torvea!

Tänään oon viettäny laatuaikaa ton naperon kanssa, joka kasvaa huimaa vauhtia, enää 2,5 cm ja se on mun pitunen.

11 kommenttia:

  1. arvostetaanko siellä kalliossa, jos kirjoittaa siihen omahakemukseen vähän lyhyesti historii jos on vaikka siirtynyt teatterista toiseen nii sellasia. ja sit toinen kappale vaikka minkä takia haluaa kalliion ja ehkä johonki vähän ittestään ilmaisutaidossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *historiaa

      Poista
    2. Ite laitoin kaikki mun teatteri- ja harrastushistoriasta niihin harrastuslomakkeisiin, ja omaan hakemukseen siitä että miksi haluaisin kallioon, mitä taideaineet mulle merkitsevät ja näin. siitä ei kyllä kande ottaa liikaa ressii, tein vikana iltana koneella ja kolme pistettä räpsähti!!

      Poista
    3. vau kolme:)

      Poista
    4. en kyl sittenkää oo varma et oliks se just kolme pistettä mut siis kumminki se täys pistemäärä tai se

      Poista
    5. XDXD voiei salee puhun tääl ihan puuta heinää mut siis joo... en nähtävästi tiiä mistään mitään älkää kuunnelko meitsii

      Poista
    6. haha:D toivottasti nähdään syksyllä!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi Mimmi! btw olin noissa molemmissa samoissa konserteissa missä säkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Aijaa, killersist bongasinki sut mut olitko siis yonassa vai samulii kattoo?

      Poista